Wednesday, June 10, 2015

මුලින්ම කියන්න ඕනේ මේක අනිත් ඒවා වගේ අව ගිය SITE එකක් නෙවේ. මම දැනට PAYOUT 7 ගත්ත. එකෙන් 6 සහ 7 දෙක මම පහල දාල ඇති ඔයාලට මේ ගැන විශ්වාසෙන් වැඩ කරන්න ඕනේ හන්ද. මම සත 5 ක් වත් INVEST කලේ නෑ. ඔක්කොම කලේ මේකෙන් හොයපු සල්ලි වලින්මයි. මේකේ සති දෙකක් නොවරදවාම ADS ටික බැලුවම ලැබෙන ADS ගැන 3 ගුනේකටත් වඩා වැඩි වෙනවා. මට එකයි මාස 1 1/2 වගේ කාලයක් ඇතුලත PAYOUT 7 ගන්න පුළුවන් උනේ. ඔයාලත් විශ්වාසෙන් වැඩ කරන්න. ඔයාලට ජය !!!!

හැබැයි රජුනේ මේක එක දවසින් කරන්න පුළුවන් දෙයක්නම් නෙවේ. අඩුම මේ වැඩේට මාසයක්වත් යනවා. සත පහක්වත් INVEST කරන්න ඕනේ නෑ. මොකද අපි AD CLICK කරලා හොයන සල්ලි වලින්ම මෙයාලගේ ඇතුලේ වැඩ ඔක්කොම කරගන්න පුළුවන් හන්ද.
වැඩේ මෙහෙමයි වෙන්නේ. ඔයාලට දවසට විනාඩි 10 මිඩංගු කරන්න වෙනවා මුල් සති දෙකෙදී. මුලින්ම ඔයාලා මේ SITE එකේ REGISTER වෙන්න ඕනේ. REGISTER වෙන්න පහල තියෙන LINK එකෙන් යන්න.
මුල් දවස් 15 යනකම් ඔයාට ලොකු ගානක් ගන්න බෑ. මොකද එයාල ඔයා ගැන TEST කරන්නේ මුල් දවස් 15න්. ඒ හන්දා ඔයා දුක් නොවී ඒ දවස් 15 වැඩ කරන්න. මොකද ඒ දවස් 15න් පස්සේ ඔයාට AD එකකට ගෙවන ගැන 5 ගුණයකින් වැඩි වෙනවා වගේම ඔයාට දිනකට ලැබෙන AD ගාන වැඩි වෙනවා. එතකොට ඔයාට දවසට 0.80$ හොයන්න පුළුවන් වෙනවා ඔයාගේ CLICK වලින් විතරක්.
සමහර අය කෙලින්ම ගිහින් රේගිස්ට්ර් වෙනවා රෙෆිලේර් ලින්ක් එක නැතුව.. එකෙන් ඔයා රෙෆිලේර් වෙන්නේ සයිට් එකේ ඇඩ්මින්ට. මොකද රට එවුන්ට ගරන්නේ අපි? මගේ නැටත් ලංකාවේ එකෙනේක්ගේ රෙෆිලේර් වෙන්න කියලා මන් කියනවා
http://buxvertise.com/?ref=rhopkins
Register Now

No comments:

Post a Comment

Cashle Shoutbox